Putovanje Budimpešta

Mogućnost polaska: Karlovac, Zagreb, Varaždin i Čakovec

Datumi putovanja: 30.11.-01.12., 07.12.-08.12., 14.12.-15.12., 21.12.-22.12.2018. (garantirani polasci)


1. dan, Zagreb – Budimpešta

Polazak iz Zagreba u 6:00 sati s autobusnog kolodvora. Ugodna vožnja do Budimpešte uz povremene odmore tijekom puta. Po dolasku u Budimpeštu odmah idemo u središte živahnog centra grada, prošetat ćemo pješačkom zonom poznate Vaci ulice i središtem grada preko glavnog gradskog trga Vörösmarty do poznate tržnice na dnu ulice s bogatom ponudom suvenira, mađarskih vina, rakija i poznate začinske paprike. Slijedi panoramski razgled peštanskog dijela grada (autobusom i pješice): najljepšeg neogotičkog dragulja, zgrade Parlamenta, impozantne građevine i velika turistička atrakcija koja se nalazi na obali rijeke Dunav – bazilika sv. Stjepana u kojoj se nalaze mumificirani ostaci prvog mađarskog kralja, Stjepana I. – nekoliko ulica dalje je najveća sinagoga u Europi – Trg heroja, najveći trg u Budimpešti sagrađen u čast 1000 godina postojanja mađarske države s Milenijskim spomenikom i kipom anđela Gabrijela – gradski park tj. Varosliget – avenije Andrassy, najljepše gradske ulice s glasovitom Operom… Odlazak do hotela i smještaj. Nakon kraćeg odmora odlazimo u grad na fakultativnu jednosatnu vožnju brodom po Dunavu – mađarska prijestolnica je naime jedna od najboljih gradova na svijetu za razgled s rijeke, jer upravo s rijeke ispod mostova imate najbolji pogled na najznačajnije znamenitosti i simbole grada okrenute prema Dunavu (uz doplatu – plaćanje voditelju na licu mjesta). A kako bismo dan završili na mađarski način predlažemo odlazak u tradicionalnu čardu gdje je uz folklorni program uključena večera (uz doplatu – plaćanje voditelju na licu mjesta). Za putnike koje ne idu u čardu slobodno vrijeme za uživanje u božićnom sajmu na glavnom trgu Vörösmarty, te u kuhanom vinu i mirisu predivnog Kürtőskalácsa. Noćenje.

2. dan, Budimpešta – Zagreb

Nakon doručka odjava iz hotela i odlazimo do Budima, dijela Unesco-ve svjetske baštine koji obuhvaća oko trećine površine Budimpešte i gdje se nalazi Kraljevska palača, crkva kralja Matije Korvina i Ribarska utvrda s vjerojatno najljepšim pogledom na Budimpeštu i njene mostove (kojih ima čak 8). Po završetku razgleda kraće slobodno vrijeme u povijesnoj jezgri Budima nakon koje se spuštamo u središte grada. Slobodno vrijeme za kupovinu suvenira, nakon kojeg predlažemo zajednički odlazak na ručak u centru Budimpešte (uz doplatu – plaćanje voditelju na licu mjesta). Povratak prema Hrvatskoj. Dolazak u kasnim večernjim satima.

 

Cijena aranžmana po osobi u dvokrevetnoj sobi:

Kategorija hotela First minute Redovna cijena
hotel 3* 390 kn 440 kn
hotel 4* 430 kn 480 kn

*First minute cijena vrijedi do 40 dana prije polaska odnosno do popunjenja kapaciteta po FM cijeni

 

Cijena uključuje:

  • prijevoz turističkim autobusom prema programu putovanja
  • 1 noćenje s buffet doručkom u dvokrevetnim sobama tuš/WC/TV u izabranoj kategoriji hotela u Budimpešti
  • razglede prema programu
  • voditelja putovanja tijekom cijelog puta
  • jamčevno osiguranje, troškove organizacije i prodaje

Cijena ne uključuje:

  • sve što nije navedeno kao uključeno (ulaznice za objekte koji se posjećuju tijekom razgledavanja, dodatne sadržaje i troškove koji nisu predviđeni programom, troškove osobne prirode kao što su piće, dodatni obroci, telefon, karte za javni gradski prijevoz i slično)
  • putno osiguranje i osiguranje od otkaza

 

Doplate i fakultativna ponuda:

  • plovidba Dunavom i razgled Budimpešte s broda uz čašu pjenušca 13 eur po osobi
  • folklorni program uz večeru u tradicionalnoj čardi 19 eur po osobi – 3 slijeda i 4 dcl bijelog ili crnog vina, voda
  • ručak u Budimpešti 15 eur po osobi – meni u 3 slijeda / piće se plaća dodatno
  • doplata za jednokrevetnu sobu (obavezna doplata kad putuje samo 1 osoba) za hotel 3* 160 kn, a za hotel 4* 200 kn
  • doplata za polazak iz Karlovca 50 kn, dok su polasci iz Varaždina i Čakovca bez doplate

 

Smještaj grupa u Budimpešti po ovome programu je u kategoriji hotela prema vašem izboru 3* ili 4* (lokalna kategorizacija).

Svi hoteli koje koristimo su izvrsno povezani linijama javnog gradskog prijevoza.

Nema popusta za trokrevetnu sobu.

 

Trokrevetne i jednokrevetne sobe su na upit budući hoteli raspolažu s manjim brojem takvih soba i potvrda ovisi o raspoloživosti.

Za sve polaske (osim Zagreba) potrebna prethodna pismena najava.

Točno vrijeme i mjesto polaska iz Karlovca, Varaždina i Čakovca bit će definirano 3 dana prije polaska.

U vrijeme Adventa, zbog velikog broja posjetitelja promet je posebno reguliran.

Kretanje turističkih autobusa u najužem gradskom središtu može biti ograničeno.

 

Mogućnost doplate za odabir sjedala u autobusu (doplata nije obavezna):

Na našim putovanjima nudimo mogućnost odabira određenih sjedala u autobusu uz doplatu prilikom rezervacije. Raspoloživost odabranih sjedala je na upit i podložna provjeri prilikom rezervacije.

  • za posebno sjedalo u autobusu:
  • 1 red – sj 3,4 100 kn
  • 2 red – sj 5,6,7,8 100 kn
  • za dodatno prazno sjedalo u autobusu 300 kn (nudimo vam veći komfor kako biste sjedili sami)

 

Napomena:

Rok za prijavu: do popune mjesta odnosno 7 dana prije polaska.

Minimalan broj prijavljenih putnika: 40 putnika.

Hrvatskim državljanima je za ovo putovanje potrebna osobna iskaznica ili putovnica.

 

Važne informacije (obavezno pročitati):

  • prilikom prijave (rezervacije) plaćate akontaciju od 40% ukupnog iznosa putovanja čime je Vaša rezervacija potvrđena, dok ostatak iznosa uplaćujete najkasnije 30 dana prije polaska na put
  • preporučamo putno osiguranje i osiguranje od otkaza putovanja
  • pridržavamo pravo otkaza putovanja u slučaju da se ne prijavi dovoljan broj putnika potreban za realizaciju programa – najkasnije 7 dana prije početka putovanja
  • raspored sjedenja u autobusu sastavlja organizator putovanja prema redosljedu uplata, agencija garantira posebno sjedalo u autobusu samo u slučaju da se za isto izvrši odgovarajuća doplata
  • završno pismo dostavljamo mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument potreban za putovanje (sadrži informacije o točnom peronu i vremenu polaska, kontakt i ime voditelja putovanja, točne brojeve sjedala i sl.)
  • za realizaciju fakultativne ponude potreban je minimum od 20 prijavljenih putnika; fakultativna ponuda nije obavezni dio programa i plaćanje je na licu mjesta voditelju putovanja u eurima (ili lokalnoj valuti države u koju se putuje) osim ako u programu putovanja nije drugačije navedeno. Cijena se sastoji od troškova rezervacije i organizacije, prijevoza, usluga voditelja putovanja itd.
  • napominjemo da je putovanje grupno i tome je sve podređeno. Prema tome, potrebno je jasno sagledati situaciju da su u autobusu, glazba i filmovi koji se puštaju neutralni po svom sadržaju. Temperatura u autobusu se ne može za svako sjedište individualno podesiti i imajte u vidu da ono što je za nekoga toplo, za drugog je hladno i sl. Dakle, za grupno putovanje potrebno je puno razumijevanje među putnicima i osjećaj zajedništva sa svima kao i voditeljem i vozačem autobusa
  • zaustavljanje radi usputnih odmora određeno je propisima o radnom vremenu i obveznim odmorima vozača, zaustavljanja su na usputnim stajalištima u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uvjeta na putu, predviđene pauze tijekom vožnje su okvirno svakih 2,5 sata, uz minimalnu pauzu od 15 minuta
  • program nije prikladan za osobe sa smanjenom pokretljivošću ili osobe koje zahtijevaju WC u autobusu
  • dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tijekom putovanja ovisi o objektivnim okolnostima (npr. dužini trajanja razgleda, terminima polazaka, vremena dolaska kao i daljeg rasporeda putovanja)
  • putnicima koji za cilj imaju posjet izložbama, lokalitetima i slično (koje nisu dio programa), molimo da samostalno na internetu provjere radno vrijeme istih i da željeni posjet usklade sa slobodnim vremenom na putovanju
  • organizator zadržava pravo promjene redoslijeda realizacije programa po danima ovisno o objektivnim okolnostima na odredištu u skladu s procjenom voditelja putovanja na licu mjesta. Molimo uzmite u obzir da postoji mogućnost da uslijed državnih ili vjerskih praznika na određenoj destinaciji neki od lokaliteta, muzeja, restorana ili tržnih centara … ne rade
  • organizator putovanja nije odgovoran za: povećanje cijena ulaznica fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa, nepredviđene okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u prometu, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak, kvar prijevoznog sredstva i slično)
  • putnici su dužni voditi računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima tijekom trajanja putovanja. Ostavljanje vrijednih stvari u autobusu ili u hotelskim sobama nije preporučljivo jer agencija, prijevoznik i hotel ne odgovaraju za iste. U slučaju krađe, putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlaštenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može odgovarati niti se organizatoru putovanja pišu prigovori u slučaju ovih nepredviđenih okolnosti
  • prostor za prtljagu u autobusu je ograničen i predviđena količina prtljage po putniku je 1 kofer i 1 komad ručne prtljage
  • organizator putovanja ne može utjecati na razmještaj soba u hotelu jer to isključivo ovisi o recepciji hotela
  • zahtjevi za povezanim sobama, obiteljskim sobama i slično uzet će se u obzir, ali grupna autobusna putovanja ne podrazumijevaju takvu vrstu smještaja niti izbora soba i njihovog sadržaja (balkon, terasa, pušačka soba, kat, francuski ležaj…) – organizator ne može obećavati ovakve usluge
  • smještaj je u dvokrevetnim ili dvokrevetnim sobama sa pomoćnim ležajem namijenjenim za smještaj treće osobe. Sobe sa pomoćnim ležajem su manje komforne, a treći ležaj je pomoćni i može biti standardnih ili manjih dimenzija
  • kvaliteta hotela – na nivou Europske unije pokušala se napraviti hotelska standardizacija koja bi bila prihvaćena u svim državama. Ipak, iako je izrađena, ona nije pravilo, već služi samo kao smjernica državama članicama. Prema tome se u različitim državama razlikuje i hotelska kategorizacija. Svi su hoteli standardizirani i odgovaraju lokalnoj službenoj kategoriji
  • u smještajnom objektu su neki od dopunskih sadržaja dostupni uz doplatu, a postoji i mogućnost odstupanja oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smještajnih objekata (npr. sef, mini-bar, TV, klima uređaj, fen za kosu, internet…). Savjetujemo da se i sami informirate o istima putem interneta, odnosno specijaliziranih portala koji pružaju tu vrstu pomoći putnicima poput tripadvisor.com , www.booking.com

Šifra aranžmana: 44

Za navedeno putovanje vrijede Opći uvjeti putovanja koje možete pogledati na sljedećem: linku

Naša preporuka